گالری عکس و بررسی غار نمکدان قشم به همراه توضیحات

گالری عکس و بررسی غار نمکدان قشم به همراه توضیحات

تور قشم : جزیره زیبا قشم علاوه بر یک مکان خرید خوب جاذبه های تفریحی و گردشگری مختلفی دارد که در این پست به گالری عکس و بررسی غار نمکدان قشم به همراه توضیحات خواهیم پرداخت تا با یکی از این مکان ها بیشتر آشنا شوید.

به گزارش سفر ما :غار نمکی قشم است که در فاصله ۹۰ کیلومتری شهر قشم قرار دارد. این کوه که به صورت گنبدی شکل است حدود ۲۳۷ متر از سطح دریا قرار دارد و غاری از نمک تشکیل داده است.

بدنه خارجی کوه دارای رگه هایی از نمک است که از دور منظره ای چشم نواز است.
این غار در فاصله دو کیلومتری از دریا قرار دارد که می توانید این مسیر را پیاده طی کنید و مدت زمان زیادی طول نمی کشد. اگر بخواهید به عمق این غار بروید با محیطی تاریک روبرو می شوید که می توانید، برای احیای نور از چراغ قوه و… استفاده کنید. قندیل های سقف هر کدام زیبایی خاص خود را دارند که می توانید حسابی از دیدنشان لذت ببرید.

غار نمکدان قشم

در کف غار نمکدان قشم هم منظره ای جز آب نمک و بستر عظیمی از این آب وجود ندارد. سعی کنید به همراه خود آب به همراه داشته باشید.

درون غار رطوبتی وجود دارد که می توان، به راحتی چکیدن قطره های آب نمک آن را مشاهده کرد.

می توانید یک حوضچه طبیعی به رنگ سفید در غار مشاهده کنید که بخاطر حرکت آب در درون این محفظه است و از طرفی هم شستن نمک های اطراف برسر چشمه آب ناشی از کوه..
این چشمه که در تمام سال جریان دارد در واقع شده مکانی که به صورت منظره ای برفی چشم همه را نوازش می دهد.

نمک های این غار از نوع بهترین نمک های سر سفره هاست و به دلیل داشتن منیزیم، می تواند بهترین مواد مغذی برای سایر افراد و وروزشکاران باشد.

این غار با ۶۴۰۰ متر طول طولانی ترین غار نمکی در دنیاست و به همین دلیل مشهور شده است. برای اطلاعا بیشتر و سفری خوش در قشم می توانید تور قشم را مورد بررسی قرار دهید.

غار نمکدان

قشم